Vertalers in de gemeente Westerveld voor een verzamelwerkplek
Thread poster: Oliver Pekelharing
Oliver Pekelharing
Oliver Pekelharing  Identity Verified
Netherlands
Local time: 06:32
Dutch to English
Aug 23, 2012

Ik vermoed dat dit weinig kans maakt in deze lege provincie, maar toch:

Ik ben met meerdere zelfstandigen in de gemeente Westerveld (Drenthe) bezig met het opzetten van een verzamelwerkplek (een soort 'seats2meet') in een cafe in het dorp Dwingeloo. Mijn eigen primaire doel hierbij is af en toe werken buitenshuis (zeg 1 of 2 keer per week), maar ook 'onder de mensen komen', en wellicht zelfs een beetje netwerken. Het is nu nog maar klein (we zitten met zijn tweeën of drieën) maar
... See more
Ik vermoed dat dit weinig kans maakt in deze lege provincie, maar toch:

Ik ben met meerdere zelfstandigen in de gemeente Westerveld (Drenthe) bezig met het opzetten van een verzamelwerkplek (een soort 'seats2meet') in een cafe in het dorp Dwingeloo. Mijn eigen primaire doel hierbij is af en toe werken buitenshuis (zeg 1 of 2 keer per week), maar ook 'onder de mensen komen', en wellicht zelfs een beetje netwerken. Het is nu nog maar klein (we zitten met zijn tweeën of drieën) maar hopelijk breidt het nog uit. Mijn vraag is of er nog meer vertalers zijn die zich aan zouden willen sluiten. Het is een ruim opgezet cafe met gratis wifi en ik vind het zelf prettig werken daar. Mij lijkt het erg leuk als er meer vertalers waren, om te praten over het vak en wellicht elkaar helpen. Als je het wat lijkt of je kent een vertaler die in deze contreien woont die het misschien wat zou vinden, dan graag contact opnemen!

Groet,

Olly
Collapse


 
Robert Rietvelt
Robert Rietvelt  Identity Verified
Local time: 06:32
Member (2006)
Spanish to Dutch
+ ...
Goed idee! Aug 23, 2012

Hallo Olly,

Een puik idee. Ik ben ook een van die vertalers die helemaal alleen thuis zit te werken en alleen via portals als Proz.com en af en toe een Pow Pow (of hoe noem je dat) in contact komt met zijn collega's. De "drawback" aan jouw voorstel is dat ik in Amsterdam woon en Dwingeloo alleen ken van de sporadische keer dat ik in de buurt ben.

Maar zoals reeds gezegd, een puik idee en ik hoop dat er mensen reageren.

Succes!

Groet,

... See more
Hallo Olly,

Een puik idee. Ik ben ook een van die vertalers die helemaal alleen thuis zit te werken en alleen via portals als Proz.com en af en toe een Pow Pow (of hoe noem je dat) in contact komt met zijn collega's. De "drawback" aan jouw voorstel is dat ik in Amsterdam woon en Dwingeloo alleen ken van de sporadische keer dat ik in de buurt ben.

Maar zoals reeds gezegd, een puik idee en ik hoop dat er mensen reageren.

Succes!

Groet,

Rob
Collapse


 


There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »


Vertalers in de gemeente Westerveld voor een verzamelwerkplek






Wordfast Pro
Translation Memory Software for Any Platform

Exclusive discount for ProZ.com users! Save over 13% when purchasing Wordfast Pro through ProZ.com. Wordfast is the world's #1 provider of platform-independent Translation Memory software. Consistently ranked the most user-friendly and highest value

Buy now! »
Protemos translation business management system
Create your account in minutes, and start working! 3-month trial for agencies, and free for freelancers!

The system lets you keep client/vendor database, with contacts and rates, manage projects and assign jobs to vendors, issue invoices, track payments, store and manage project files, generate business reports on turnover profit per client/manager etc.

More info »