Vertalers in de gemeente Westerveld voor een verzamelwerkplek
Thread poster: Oliver Pekelharing
Oliver Pekelharing
Oliver Pekelharing  Identity Verified
Netherlands
Local time: 06:32
Dutch to English
Aug 23, 2012

Ik vermoed dat dit weinig kans maakt in deze lege provincie, maar toch:

Ik ben met meerdere zelfstandigen in de gemeente Westerveld (Drenthe) bezig met het opzetten van een verzamelwerkplek (een soort 'seats2meet') in een cafe in het dorp Dwingeloo. Mijn eigen primaire doel hierbij is af en toe werken buitenshuis (zeg 1 of 2 keer per week), maar ook 'onder de mensen komen', en wellicht zelfs een beetje netwerken. Het is nu nog maar klein (we zitten met zijn tweeën of drieën) maar
... See more
Ik vermoed dat dit weinig kans maakt in deze lege provincie, maar toch:

Ik ben met meerdere zelfstandigen in de gemeente Westerveld (Drenthe) bezig met het opzetten van een verzamelwerkplek (een soort 'seats2meet') in een cafe in het dorp Dwingeloo. Mijn eigen primaire doel hierbij is af en toe werken buitenshuis (zeg 1 of 2 keer per week), maar ook 'onder de mensen komen', en wellicht zelfs een beetje netwerken. Het is nu nog maar klein (we zitten met zijn tweeën of drieën) maar hopelijk breidt het nog uit. Mijn vraag is of er nog meer vertalers zijn die zich aan zouden willen sluiten. Het is een ruim opgezet cafe met gratis wifi en ik vind het zelf prettig werken daar. Mij lijkt het erg leuk als er meer vertalers waren, om te praten over het vak en wellicht elkaar helpen. Als je het wat lijkt of je kent een vertaler die in deze contreien woont die het misschien wat zou vinden, dan graag contact opnemen!

Groet,

Olly
Collapse


 
Robert Rietvelt
Robert Rietvelt  Identity Verified
Local time: 06:32
Member (2006)
Spanish to Dutch
+ ...
Goed idee! Aug 23, 2012

Hallo Olly,